June 18, 2010

RaNdOm MoOd


emosi mas sgt2 down rinie! serius! terlalu byak bnde yg jadi.. Bermula 5ptg, perasaan yg sgt2 berslah meracuni minda! To "Gadis" im so sorry, really! mas xbole byangkn bila bnde yg mas buat today, terjadi kt diri mas sndri.. n bnde nie membuatkn mas berlaku jujur pd "Jejaka" Maaf bahasa yg sgt ksar dtuju pada anda.. emosi saya mengawal segalanya :'( truly sorry BFF =(! 8mlm, on9 FB.. owh yer BFF saya sekali lagi mmbuat saya sedikit emosi.. tlong jgn ulangi bnde yg sme.. myb sy terbawa2 emosi ptg td, tertempias kn u syg! sorry :(! 9.30mlm, mula menelefon kwan2 sekolah rendah.. lagi byak no didail, lagi terase! 1001 alasan dtrima.. cuba untuk brfikiran positive.. Bnde yg drancang xslalunye mnjadi, kita xleyh nk tau ape akan jd dmase hdpan.. sy terima knyataan itu walau hati dihujani perasaan kecewa! 12.15mlm, menelefon seseorang yg agak terkjut mnerima call dari mas.. membuatkn sy ktwa dgn sng hati.. meneruskn perbualan ke laman sosial FB/YM.. membuatkn emosi sy kembali stabil! Terima Kasih, awak :) 12.45mlm YM saya di buzz oleh sorg kenalan, bhan membhan sehingga saya mnerima 1 link untuk mlhat 1 vdeo.. Yesh video yg membuatkn sy kembali beremosi.. sgt susah untuk sy menitiskn air mata.. tapi dlm 5 saat, saya mampu!! sy maafkn kamu, xsmpai hati nk wat kamu merase brslah.. 2pg, mncuba untuk menenangkn jiwa yg kcau.. tp.. saya xnk susahkn orang lain..special thx to Sayangku, Dilla thx sbb coolkn i dgn jokes u pepagi nie :)

0 comments:

Post a Comment