June 14, 2012

THE Meat Balls :)

Today, mas ade class ganti subject calculus.. Berat je hati nk pergi.. Al-maklumlah, jealous dgn class EE230.. Boleh extend waktu tido :D Bila mood nk sleep tu terganggu, ilmu untuk harini pun masuk ala kadar je la kn.. Nak nak pulak, perut dh buat konsert.. Lagi la jauh.. Nampak number 0 pun dh mcm kuih donut :D  Sambil paksa diri copy notes dari whiteboard, mas msg2 ngan tya ngan faiz ajak lunch sesama =)  Respond dh positive dh, tapi sayangnya.. mama tya puasa harini.. Tp, plan tetap plan.. So IKEA, hera i come.. Come to mummy Meatballs =)


To be honest, this is my first time to taste the Ikea's food! Seriously! Before this, lagi prefer mkn Little Penang je if dtg shopping area sini.. Lain mcm rase enjoy ngan budak2 EE1A bila Tya xde.. Nak nak pulak mood agak spoil dengan 'enviroment'? baru :)) After kenyangkn perut dengan dragon ball ikea, mas, leen, dayah ngan faiz jalan2 kt The Curve.. Nk shopping xmampu, tgok2, pegang2 je la mampu :D 


After jalan2, ktorg decide nk lepak2 minum kt Chatime.. Teruk saya kena bahan sbb salah sbut nme cafe.. Cafe ke ape ntah.. xtau la :D Time lepak minum kt sini.. Blum pun baik mood mkn meatball td, spoil lagi sekali kt Chatime pulak.. nasib nasib.. Random mood saya sampai terbabas ke Facebook.. Maaf la kepada tuan badan yg dihentam.. Terpublish pulak rase sakit hati tu :D

Comment saya untuk Meatball Ikea.. Yummy! nnti free saya dtg lagi =) Comment untuk tuan badan yang dihentam, kalau awak rase saya curi masa tdo awak, i'm sorry.. Myb saya xnotice yang saya dh terenjoy lebih.. Lagipun xkan la saya nk ignore awak, pg Ikea seronok2 sendri kn.. Itu lupa kwan namanye.. Again, Sorry NR =)

0 comments:

Post a Comment