April 28, 2012

Ini Milik SAYA =))


Segala hadiah hari jadi, saya receive harini.. Al-maklumlah haritu ada kt sarawak.. Xkan la dipost ke sana pulak kn :)) Terimakasih kawan-kawan untuk segala hadiah yg diterima =) Oh yeah! Hadiah dari abah n mama pun mas dpt harini.. Org bg bunga merah, bantal merah, hadiah mama n abah?


Oh Yeah, juga berwarna merah =))

Dalam seronok2 dpt hadiah mcm2, ade jugak cerita yg kurang menarik untuk harini... Bukan saya xsuka surprise.. Terimakasih sbb bg surprise untuk saya.. Cuma, mas xsuka kalau org mati matian xnk mangaku.. Awak xtau betapa kelam kabutnya family saya nk pikir, siapalah gerangan yg bg mas mcm2.. Mama siap pikir, yg saya akan kahwin xlama lagi.. Itulah cara awak nk buat surprise kn?? Mcm tu yg awak nk? Dari awal dpt hadiah tu, mmg saya tau.. Xde org lain dh.. Tapi awak bukan main berlakon mcm xtau apa.. Agak2 apa saya rasa mase tu? Hah meh nk cite.. Dari rasa seronok, rase teruja.. Terus jd meluat! Kalau awak baca, awak rasa bersalah.. Pandai2 la kn.. Patutnya msg sorry tu dituju pada saya, bukan pada adik saya walaupun, mmg awak salah sorg yg tuduh dia bersubahat.. Kita knal dh lama, lama lama sgt... Rasenya awak tahu kot, pantang saya kalau ada org yg menipu ni.. So jawabnya? Lu pikirlah sendiri..!

psssttt - Lepas ni, mas kembali aktif update blog yeeeee.. kihkihkih :DD

0 comments:

Post a Comment