April 24, 2011

BirThDay GiRL =)


saya kini berumur 21 tahun :)) suprise dari mama n dhah sgt2 xterduga :D tepat kul 12 dh nyanyi lagu happy birthday.. pastu biasa la hug2 n kiss dri mereka.. Plus birthday card buatan tgn dari dhah.. Adik saya yg sorg ni mmg kreatif && mostly card birthday xpnah die beli.. mesti die buat sendri :) Lpas abis baca card, mas pun tutup la lampu.. bajet2 nk tdo.. Tp hp duk bunyi xhenti2.. Bukan nk ckp saya nie femes smpi ramai sgt nk wish cuma saya mempunyai2 kawan2 yg xlupa akan diri ini.. Tq korg.. ilapuuuuuuuuu :)) Oh yeah! saya kan free call, baru je start nk bergayut.. Dhah ketuk pintu bilik.. nak ape lagi la adik saya ni.. bukak je pintu, die sengih && mas terkedu! besarnye bear untuk saya!! comel gila oh! TQ mama, TQ dhah.. Sayang korg infinity ok!

0 comments:

Post a Comment