March 14, 2011

BerMain DeNgaN Api?


Minggu ni kelas mas mcm biasa.. Ade test ade quiz.. and seperti biasa.. Hari Isnin mmg hari yang paling mlas n membosankn.. lecturer duk sibuk mengajar kt depan.. Mas wat kelas kat blakang.. ahaha Tetiba teringat msg yg mama hantar kt mas smlm.. Trus tanye kat dak klas mas.. Knal or xknal org dlm photo tu.. Mmg sah budak PSAS.. Nanti ko yer.. aku akan pastikan ko mcm cacing kepanasan mggu ni.. Ahahaha :DD Sakit hati aku kt ko blum reda lagi.. Aku xpnah knal ko, xpnah ckp dgn ko, tapi kenape ko saje cari psal? Nk sgt bermain dgn api kan? Rasakan.. Pada yg terlibat, cukup2 lah ko menipu, Apa slahnya ko ngaku je.. Secara automatik aku tarik balik dakwaan tu.. Tp dsbbkn ko bodoh dan sombong.. Tggu sahaja nasib ko ye.. Huh!!

psst - cukup baik aku xupload muka ko tau x!

0 comments:

Post a Comment