February 13, 2011

Be STRONG, mas..

in memory, baby white & abg :)

pepagi buta mas dh tersedar.. jiwa saya still lagi terumbang ambing.. keep on asking, why why n why.. Tiada jawapan lg! Dlm kul 11pg housemate mas, Yati dh slmt smpi ke behrang :) Duk sibuk mengadu itu ini, tetiba dpat info class IC design cancel lagi.. tapi, sabtu depan straight ganti 6jam! Fuh! Agak beremosi disitu.. trus mata tetiba masuk habuk!! Abah balik mggu tu, tapi mas? ade class ganti pulak.. kenape kenape lecturer nk ambik masa cuti saya.. :'( Terus call mama ckp nk balik KL.. Eh why suara mama lain? Ok xpe.. lagi 2jam mas jmpa mama.. after this bole siasat :) Dlm train hati memberontak gila nk tau.. Tembak punya tembak.. OH tidak! abg mas excident last night! Balik rumah tgok condition abg n gf die.. & mas nangis lagi.. Teruknya Lisa.. Kesian die.. muka totally different ok! Cakap pun dgr xdgr.. Dalam terkejut tgok condition abg n lisa.. Mas teringat psal Assignment IC design yg suppose to be submit besok.. After maghrib smpi la dlm kul 11mlm.. siap jugak! Terima Kasih pada team saya yg setia menunggu hasil kerja saya dan ikin untuk diprint dan disubmit bsoknya.. Korang mmg 'membantu' gila k! Mas sendri sanggup xbalik nk buat assignment, korg bole balik.. Well mak bapak korg je yg rindu korg.. mak bapak aku xrindu.. watpe aku balik kn?? Dh cukup byak aku tolong cover keje korg, kesudahannya aku jugak yg kne marah? gila2nye BIG thank you kat korg.. Jgn ingat korg bg notes kt aku.. aku copy paste je.. Nk kne translate, nk audit lagi.. ingat senang cm ABC ke? Lantak korg la kalau korg bace entry ni.. kalini mmg aku upset gler ngan korg.. Tetiba rase cm xperlukan nama korg kt cover assignment.. bertuah la korg aku masih lagi ade nilai perikemanusiaan dlm hati ni! huh! Entry siap masa hati tgah panas.. so so sorry kalau korg terase.. :( && terima kasih TUHAN, saya masih mempunyai 2 org abang.. kereta yg dh hancur berkecai bole dganti, abg xdpt dicari oh! biar orang ckp abg saya jahat, abg saya panas baran.. tanye diri sendri, siapa korg nk judge die?

0 comments:

Post a Comment