November 17, 2010

RaYa HaJI :)

Nasi Impit with Kuah Kacang =D

Go Green =)

Ikan Bakar Parameswara, Umbai

Hari ini RAYA HAJI.. dgn berbaju kebaya berserta slack berwarna hitam, saya kini berada di Muar, Johor :) Adalah dimaklumkn.. kampung bg kedua ibubapa saya ialah Ipoh, Perak.. Tapi apesal mas terlanjak smpi ke Johor? :D Ini adalah permintaan yang wajib ditunaikan oleh abah dsbbkn kebosanan saya dgn Malacca :)) Sambil melihat keindahan Sg. Muar (xsure btul ke x :D), saya dan keluarga menikmati juadah hari raya :D Menghabiskan masa selama beberapa jam bersama DSLR di Muar.. sgt green! Cantek :)) Dinner kt Ikan Bakar Parameswara, Umbai Melaka :) Saya suggest anda semua untuk mkn disini, serius! siap boleh tgok sunset lagi tau :))

psst - photo credits to, Madihah Zamri :)

0 comments:

Post a Comment