August 10, 2010

IbaDah PuaSa =)


Selamat Berpuasa kawan2 :)
Mari mas share msg2 puasa yg mas copy or receive :))

" Salam, nama saya Syaaban. Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya iaitu ramadhan akan datang mengunjungi anda pada esok hari bersama isterinya iaitu Rezeki & kedua2 anaknya iaitu Sahur & Iftaar. Mereka akan ditemani oleh ketiga2 cucunya iaitu Rahmat, Barakat & Keampunan. Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan menaiki pesawat Eid airlines. Hargailah mereka dan anda akan mendapat berkat! InsyaAllah."
- Status FB yg Dicopy dari En Zulhilmi :)

" Khamis cari Jumaat nak tanya nampak tak Sabtu agar ingatkan Ahad bagi tau Isnin supaya tak lupa message kat Selasa yng Rabu dah mula berpuasa"
- Message yg dtrima dari En Haddy

" Niat Puasa :NAWAITU sambogo, shajo aku poso pagi sajo, tengahari aku buko, beli nasi xse lada, air cendol wak hilang daga, gi makan tepi telago, sudah makan jangan tohok rata-rata, balik rumah wat muka kongo, biar orang tengok bearso nyaknyo"
- Message yg dtrima dari En Fitrie

"Jika Hati sejernih air, Jangan biar ia keruh. Jika hati seputih awan, Jangan biar ia mendung. Jika hati seindah bulan, Hiasi ia dengan iman."
- Message yg dtrima dari En Kerol

0 comments:

Post a Comment