July 03, 2010

No CoMmEnT :'(


Agak lame mas xupdate new entry.. Seperti yg dberitahu.. Terlalu banyak masalah rumahtangga berlaku.. && i keep myself SHUT! Bkn mas xnk campur.. Tkut perkara yang kecil mnjadi besar aje! Kes 1.. Huhu tiade kena mngena lngsung dgn mas.. Tp dsbbkn mas tersgt bersimpati dgn mereka.. Sy meminjamkn telinga untuk mndgr mslah n keluhan mereka.. Tidak pernah mas terfikir.. diorg berubah dlm sekelip mata.. huh! Mereka sudah giveup untuk memohon pengertian.. tp masih tidak memrubah apa2! Kes 2.. berkaitan la jgak dgn mas.. tp bnde bole je bncg secara baik.. masih tiada jln penyelesaian lagi! diorg masih keras kepala! Kes 3.. Nak xnak.. Mas terpakse melibatkn diri.. Saya tersepit diantara kawan baik, dan menolong seorang kawan.. Tp maaf saya terpakse memilih untuk bersama kawan baik.. Cari la sbb kenapa aku nk stick dgan kwan baik.. Aku tau, ko tau kenapa aku tetap berkeras walau aku btul2 rasa bersalah! INI melibatkan masa depan saya!! Saya terpaksa! :'((

0 comments:

Post a Comment